Rabu, 26 Februari 2014

MENGAPA SHAKLEE..

Jom kenali shaklee..Mengapa shaklee..
Belum cuba belum tahu...x kenal maka x cinta..
Saya juga makan , dan rasai manfaatnya. So saya nak kongsi ngan kawan-kawan di luar sana. Benda baik x rugi kongsikan..

 Untuk pengetahuan semua SHAKLEE sebenarnya dah wujud lebih dari 60 tahun & di Malaysia pulak dah lebih 20 tahun.Ia berasakan sumber semula jadi yang tulen dan bebas dari bahan pengawet,tiruan,pemanis,pewarna dan perisa. Setiap bahan diuji dengan kawalan kualiti untuk ketulenan dan bebas dari bahan berbahaya seperti racun serangga, parabens, Triclosan, Sodium Lauryl Sulphate. Jaminan kesucian. 

Lebih 100 buah jurnal penyelidikan saintifik telah diterbitkan untuk memastikan keberkesanan produk. Setiap ramuan botanikal turut diuji oleh pihak ketiga.

Shaklee mematuhi Good Manufacturing Practice piawaian kawalan kualiti yang lebih ketat. Lebih dari USD300 juta dilaburkan untuk ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan. Setiap produk didakwa mempunyai dokumen pengesahan. Ujian melibatkan ketulenan, ketahanan dan keselamatan. dan sudah tentu produk shaklee selamat dan berkualiti.

Merupakan syarikat pertama yang mendapat sijil Iklim Neutral dan benar-benar mengimbangi pelepasan karbon dioksida. paling penting produk shaklee di Malaysia disahkan Halal oleh ISA-Islamic Services of Amerika, badan yang diiktiraf oleh JAKIM.

Jika anda berminat boleh la hubungi sy segera. tak rugi...
Perlu di ingatkan produk Shaklee bukan ubat ia merupakan makanan tambahan yang terbaik untuk anda..









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Selain itu...

href="http://syakira84.blogspot.com/search/label/info">