Khamis, 6 Mac 2014

Dunia Sya

Assalamualaikum...
Alhamdullillah masih diberikan kesihatan yang baik dan dapat bernafas (wlpun skunk sedang dilanda jerebu)... Terima kasih ALLAH ATAS semua nikmat dan kebaikan yang KAU beri pada hambaMU ini...
Actually x tau nak cerita apa.. tapi otak ni ligat mencari idea dan hati berkata2 nak post sesuatu..Nak kongsi ngan semua orang..

" Dimana ada kemahuan di situ pasti ada jalan"
"Semua kejayaan bermula dengan Percubaan, anda tidak mencuba pastinya anda tidak akan berjaya"
"Yakin pada rezeki Allah S.W.T"
"Tidak akan ada kejayaan tanpa usaha"

Wah...ayat kat atas tu...hebat... Kata2 itu memberikan sya kekuatan & motivasi setiap hari...LAgi2 sejak dah join ahli keluarga Shaklee ni... Sya join Shaklee selepas sya sendiri makan dan alami , rasai kebaikan Produk Shaklee ni.. Sya berterima kasih sgt pada yang kenalkan sya produk Shaklee ni..  & dan tentu pada x officemate sya yang mengajak sya join jadi pengedar Shaklee pulak.. Mestila bila bisnes kita nak untung..Betul x?? Tp bg sya pertama sekali sya ikhlas kerana Allah, sya nak kawan2 sya semua rasai sendiri kebaikan & kelebihan produk Shaklee..

Alhamdullillah ...walaupun sgt baru bg sya.. rezeki itu ada.. dan sudah tentu ramai kawan2 yang mula untuk kenali produk Shaklee.. Kalu ikutkan agak lambat sya kenal shaklee...Tp x per..biar lambat dari asal langsung x de.. sebab tu kita kena selalu berdoa pada NYA.. mohon petunjuk... Dan dalam apa juga perkara pun kita kena sentiasa tanam dalam hati semua kerana ALLAH S.W.T... barulah betul.. sentiada berusaha, berdoa & akhirnya bertawakal la pada yang ESA..

Begitula dalam kita memelihara kesihatan kita.. xsalahkan kita berusaha utk sentiasa memelihara sihat,kelihatan cantik, mengawal dari sebarang penyakit yang kita x tahu bila kita hidapi.. Salah satu usaha nya.. mengambil makanan tambahan atau supplement.. kita dah penat berkerja , cari duit...takkan x boleh melabur tuk kesihatan badan kitakan..tuk diri sendirikan..

okla..celoteh lebih2 kang mls org nak baca.hihihi..so cukup tuk entry kali ini..
Sya suka nama sunflower (matahari)..
Sbb ia mempunyai makna tersirat yang
sangat bermakna..
Just nak ingatkan je..jom bersama sya..jaga kesihatan n kekal cantik... cepat2 pm tuk produk shaklee yang awesome ni..mmg gempak.. bila dah kenal..maka cinta itu pun berputik...Sya dah jatuh cinta pada Shaklee..kawan2 bila lagi??? teringat plak pada zaman bercinta dulu..opsss...lain kali cete...
k byee....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Selain itu...

href="http://syakira84.blogspot.com/search/label/info">